loading...
واکرا اسکریپت
آخرین ارسال های انجمن
حامد بازدید : 266 یکشنبه 1393/12/24 نظرات (1)

AV Arcade Pro یک اسکریپت بازی آنلاین فلش و فارسی و متن باز می باشد که شما با استفاده از این اسکریپت فارسی شده یک سایت بازی آنلاین راه اندازی کنید. اسکریپت بازی آنلاین فوق دارای امکاناتی همچون مدیریت بازی ها ، قابلیت عضویت کاربران ، قابلیت امتیاز دهی به بازی ها و سیستم مدیریت قوی می باشد. همچنین این سیستم قادر به ارائه یک پروفایل کاربری به هر کاربر می باشد. جهت مشاهده پیش نمایش آنلاین و دانلود اسکریپت با ما باشید

حامد بازدید : 800 جمعه 1393/12/22 نظرات (0)

Sitemap Generator Pro نسخه ۶.۰ به شما این امکان را میدهد تا بتوانید یک سایت خدماتی برای ساخت نقشه سایت راه اندازی کنید. کاربران میتوانند با مراجعه به سایت شما به صورت خودکار با تنظیمات دلخواه سایت مپ خود را ایجاد کنند و آن را جهت معرفی به موتورهای جستجو در سایت خود قرار دهند. پیش نمایش این اسکریپت را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید. این اسکریپت توسط تیم DGT نال شده است.

حامد بازدید : 298 یکشنبه 1393/11/12 نظرات (0)

ICAN School Handler نام اسکریپتی تجاری می باشد که به وسیله آن می توانید مدارس را براحتی مدیریت کنید. این سیستم با ارائه بخش های کاربری مدیر کل ، مدرسین و دانش آموزان یک سیستم پیوسته و منسجم را در اختیار شما قرار می دهد. از قابلیت های کلیدی این اسکریپت می توان به امکان تعریف بی نهایت دبیر ، دانش آموز ، سامانه مدیریت حمل و نقل ، سیستم مدیریت پرداخت ها ، سیستم مدیریت آزمون ها ، سامانه مدیریت کتابخانه ، قابلیت اتصال به سامانه پیامک و همچنین قابلیت مشاهده کارنامه اشاره نمود.

حامد بازدید : 174 شنبه 1393/11/11 نظرات (0)

PersianLinkCMS یک سیستم متن باز و رایگان می باشد شما به وسیله این اسکریپت قادر هستید یک سیستم اشتراک گذاری لینک همانند وب سایت هایی نظیر “پی سی دانلود” راه اندازی کنید. این اسکریپت قادر است به صورت اتوماتیک از طریق RSS ها به وسیله روبات اسکریپت بروزرسانی شود! از قابلیت های کلیدی این نسخه ی اسکریپت میتوان به بهینه سازی در کد نویسی سیستم ، قابلیت ارسال لینک توسط کاربران ، قابلیت استفاده از قالب های متعدد و همچنین طراحی آسان قالب ها ، و مدیریت قوی اشاره نمود. امکانات کلی کدونی" target="_blank">لینکدونی پرشین را نام می بریم

حامد بازدید : 167 جمعه 1393/11/10 نظرات (0)

Mollify نام اسکریپتی متن باز و رایگان می باشد که به وسیله آن قادر هستید به مدیریت فایل های خود بپردازید. شما با نصب این اسکریپت قادر هستید براحتی پوشه ها و فایل های خود را مدیریت کنید و براحتی آن ها را به اشتراک بگذارید و دانلود کنید. از قابلیت های این اسکریپت می توان به تعریف کاربران مختلف با سطوح دسترسی جداگانه ، قابلیت جستجو در بین فایل ها و پوشه ها ، قابلیت مشاهده پیش نمایش (فایل های تصویری) ، قابلیت دریافت فایل ها به صورت فشرده ، قابلیت آپلود فایل های فشرده و Extract کردن آن ها ، قابلیت ویرایش ، تغییر نام ، انتقال و حذف فایل ها اشاره نمود.

حامد بازدید : 923 جمعه 1393/11/10 نظرات (0)

CF Image Hosting یک اسکریپت متن باز و رایگان می باشد که با استفاده از آن میتوانید یک آپلود سنتر تصاویر با امکانات فوق العاده ایجاد کنید. این اسکریپت دارای امکانات فراوانی می باشد که از جمله آن ها میتوان به نیاز نداشتن به دیتابیس!, سیستم مدیریت قوی, قابلیت نصب در انواع هاست ها, قابلیت آپلود همزمان چندین فایل اشاره کرد.

حامد بازدید : 178 چهارشنبه 1393/11/08 نظرات (0)

این منوی زیبا برای صفحه معرفی یا intro بسیار مناسب و شکیله. به این صورته که لیست های مورد نیازتون رو به همراه لینک قرار میدین و میتونین برای هر آیتم هم عکس انتخاب کنین . در ادامه با واکرا اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این منوی زیبا آشنا شوید.

حامد بازدید : 173 چهارشنبه 1393/11/08 نظرات (0)

اسکریپت MonsterFile مانند مدیا فایر یک فضای میزبانی برای کاربران شماست با ظاهری به مراتب جذاب تر و امکاناتی قوی تر از مدیا فایر!!!میتونین عضو گیری کنین و به هر کاربر فضایی اختصاص بدید،از بین ۶ قالب آماده یکی رو انتخاب کنین و از طراحی واکنش گراییش لذت ببرید , میتونین در صفحه اصلیش تبلیغات اضافه کنین و درآمد زایی کنین،کاربرتون هم میتونن به دلخواه لینک های اپلودیشون رو به اشتراک بزارند،پوشه و فولدر ایجاد کنند و خیلی امکانات دیگر!

حامد بازدید : 143 سه شنبه 1393/11/07 نظرات (0)

iTranslate نام یک اسکریپت (جاوا اسکریپت) تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید براحتی وب سایت خود را به بیش از ۸۰ زبان دنیا ترجمه کنید. این اسکریپت به وسیله موتور “ترجمه گوگل” قادر به ترجمه متن های درون وب سایت شما می باشد. شما قادر هستید با قرار دادن چند کد ساده در قالب وب سایت خود براحتی از این اسکریپت استفاده نمایید. از قابلیت های این اسکریپت می توان به گرافیک و ظاهر بسیار زیبای آن نسبت به ابزار “ترجمه گوگل” در وب سایت ها اشاره نمود. همچنین شما قادر هستید براحتی ، تنها زبان های مورد نیاز خود را برای ترجمه ی وب سایت خود بیافزایید.

حامد بازدید : 149 جمعه 1393/11/03 نظرات (0)

دروپال یک سیستم مدیریت محتوا مبتنی بر وب یا به بیان ساده‌تر یک نرم‌افزار تحت وب است که توسط درایز بایترت بنیان گذاری شده است. درایز و همکارانش با تاسیس موسسه ای همنام این نرم افزار، هم‌اکنون در حال گسترش این نرم افزار و پروژه های موازی آن مانند Acquia می باشند. عمومی‌ترین استفاده از دروپال برای راه‌اندازی یک وب سایت با امکانات منحصربفرد می‌باشد زیرا دروپال دارای هسته‌ای قدرتمند است و در چندین سال پیاپی به عنوان قدرتمند ترین و ایمین ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان معرفی شده است .

نکات ویژه

1- تمامی اسکریپت ها قبل از قرار گرفتن در سایت تست و بررسی می شوند.
2 -پیشنهاد می کنیم اسکریپت ها را با نرم افزار XAMPP تست کنید.
3- برخی از اسکریپت ها به دلیل استفاده از برخی توابع در محیط local به درستی کار نمی کند.
4- هاست های رایگان به دلیل اعمال محدودیت مکان مناسبی برای تست اسکریپت ها نمی باشد.
5- به نسخه و تاریخ ارسال اسکریپت ها دقت کنید. برخی سیستم ها به مرور زمان و پس از بروزرسانی مشخصات نرم افزاری مانند نسخه PHP دیگر قابل استفاده نمی باشند.
6- در هنگام استفاده از قالب ها و افزونه های وردپرس لطفا پوشه نهایی را در مسیر قالب ها و پلاگین ها آپلود کنید.
7- اگر پوسته وردپرس شبیه به پیش نمایش آن نمی باشد فایل xml نمونه درون فایل قالب را از طریق بخش مدیریت / ابزار ها / درون ریزی / وردپرس بارگذاری کنید.
8- در صورتی که قصد بروزرسانی اسکریپتی را دارید قبل از انجام عملیات نسخه پشتیبان تهیه کنید.
9- پیشنهاد می کنیم برای آپلود فایل ها از نرم افزارهای مدیریت FTP مانند CuteFTP و یا Filezilla استفاده کنید.
10- معنی واژه اسکریپت یا قالب "تجاری" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند ولی هیچ گونه کپی رایت و یا لایسنسی ندارند. استفاده از این سیستم ها در هر میزبانی امکان پذیر می باشد.
11- معنی واژه اسکریپت یا قالب "نال شده" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند و لایسنس و قفل آن ها شکسته شده است.استفاده از این سیستم ها در هاست "وارز" یا با اجازه مدیر سرور میزبان سایت شما امکان پذیر است.
12- معنی واژه اسکریپت یا قالب "متن باز" سیستم هایی می باشد که به صورت رایگان عرضه می شود و استفاده از آن ها آزاد است.
13- در صورتی که اسکریپت یا قالبی از قوانین کپی رایت پیروی کند در مطلب ذکر خواهد شد.
14- قالب ها و اسکریپت های ایرانی که در نکس 1 اسکریپت معرفی می شوند با رضایت کامل صاحب و نویسنده آن ها قرار می گیرند.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیج رنک سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 950
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 6,728
  • بازدید سال : 57,650
  • بازدید کلی : 463,654
  • خرید کارت شارژ