loading...
واکرا اسکریپت
آخرین ارسال های انجمن
حامد بازدید : 131 جمعه 1393/11/10 نظرات (0)

Ciaohost نام یک قالب بسیار زیبا و خوش ساخت است برای سایت های میزبانی وب که توسط پژمان تهرانی مدیر بیست طرح فارسی و راستچین شده است را آماده دانلود کرده ایم این پوسته پر از امکانات متنوع و مدیریتی است که پاسخگوی تمامی نیاز های شما می باشد همچنین این قالب کاملا واکنش گرا بوده و در تمامی مرورگر ها به خوبی نقش آفرینی می کند در ادامه با واکرا اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این پوسته زیبا آشنا شوید.

حامد بازدید : 287 سه شنبه 1393/08/13 نظرات (0)

برای این ساعت از سایت نکس 1 اسکریپت قالب بسیار زیبای صفحه شخصی بهرام رادن را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم که به صورت فلش بوده و جذابیت بسیار فراوانی دارد در ادامه با نکس 1 اسکریپت همراه باشید و از این قالب زیبا لذت ببرید.

حامد بازدید : 110 چهارشنبه 1393/07/23 نظرات (0)

Catering پوسته عالی برای سایت رستوران و فروشگاه های مواد غذایی است. این قالب دارای صفحات و قسمت های مختلف برای معرفی انواع غذا و قیمت آنها و ذکر خدمات دیگر شما میباشد.اسلاید شو سی اس اسی زیبا و فونت های متنوع از دیگر جلوه های مثبت این پوسته است.

حامد بازدید : 153 سه شنبه 1393/07/22 نظرات (0)

در عصر حاظر مردم به جای کارت ویزت که اطلاعات کمی را در اختیار شخص مقابل قرار می دهد از وب سایت شخصی استفاده می کنند که تمام اطلاعات شخصی که لازم باشد در آن قرار می دهند . این نوع وب سایت ها می تواند تک صفحه ای (onepage) یا وبلاگ مانند و … باشد . این قالب یک قالب تک صفحه ای برای آقای پورقناد است که برای سایت شخصی طراحی شده. این تم از فونت یکان بهینه شده استفاده است که نمای بسیار زیبایی دارد .

حامد بازدید : 395 سه شنبه 1393/07/22 نظرات (0)

آزادکار نام قالبی زیبای می باشد که توسط تیم اسکریپت کمپ راست چین و فارسی سازی شده است .شما می توانید توسط این قالب برای خود سایت شخصی ایجاد کرده و در قسمت های مختلف آن خود را معرفی کنید . از نقاط قوت این قالب html میتوان به متحرک بودن بخش های آن  نام برد . تم آزادکار دارای بخش های مختلفی است که شامل : درباره ما ,تماس با ما ,معرفی مهارت ها و بخش نمایش نمونه کار ها و تماس با ما می باشد .در ادامه باید گفت که این قالب کاملا رسپانسیو (واکنش گرا) می باشد و به خوبی در دستگاه های همراه نمایش داده خواهد شد . باز نشر سایت نکس 1 اسکریپت

حامد بازدید : 119 دوشنبه 1393/07/21 نظرات (0)
دانلود قالب بسیار زیبای Witrex به صورت فلشReviewed by جواد on Sep 18Rating: 5.0دانلود قالب بسیار زیبای Witrex به صورت فلشبرای این ساعت از سایت بیست اسکریپت قالب بسیار زیبای Witrex آماده دانلود کرده ایم این قالب کاملا فلش بوده و سورس کد این قالب نیز موجود می باشد که به راحتی با نرم افزار های ویرایش فایل های fla می توانید شخصی سازی کرده و تغییرات خود را اعمال کنید.

برای این ساعت از سایت نکس 1 اسکریپت قالب بسیار زیبای Witrex آماده دانلود کرده ایم این قالب کاملا فلش بوده و سورس کد این قالب نیز موجود می باشد که به راحتی با نرم افزار های ویرایش فایل های fla می توانید شخصی سازی کرده و تغییرات خود را اعمال کنید.

 

نکات ویژه

1- تمامی اسکریپت ها قبل از قرار گرفتن در سایت تست و بررسی می شوند.
2 -پیشنهاد می کنیم اسکریپت ها را با نرم افزار XAMPP تست کنید.
3- برخی از اسکریپت ها به دلیل استفاده از برخی توابع در محیط local به درستی کار نمی کند.
4- هاست های رایگان به دلیل اعمال محدودیت مکان مناسبی برای تست اسکریپت ها نمی باشد.
5- به نسخه و تاریخ ارسال اسکریپت ها دقت کنید. برخی سیستم ها به مرور زمان و پس از بروزرسانی مشخصات نرم افزاری مانند نسخه PHP دیگر قابل استفاده نمی باشند.
6- در هنگام استفاده از قالب ها و افزونه های وردپرس لطفا پوشه نهایی را در مسیر قالب ها و پلاگین ها آپلود کنید.
7- اگر پوسته وردپرس شبیه به پیش نمایش آن نمی باشد فایل xml نمونه درون فایل قالب را از طریق بخش مدیریت / ابزار ها / درون ریزی / وردپرس بارگذاری کنید.
8- در صورتی که قصد بروزرسانی اسکریپتی را دارید قبل از انجام عملیات نسخه پشتیبان تهیه کنید.
9- پیشنهاد می کنیم برای آپلود فایل ها از نرم افزارهای مدیریت FTP مانند CuteFTP و یا Filezilla استفاده کنید.
10- معنی واژه اسکریپت یا قالب "تجاری" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند ولی هیچ گونه کپی رایت و یا لایسنسی ندارند. استفاده از این سیستم ها در هر میزبانی امکان پذیر می باشد.
11- معنی واژه اسکریپت یا قالب "نال شده" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند و لایسنس و قفل آن ها شکسته شده است.استفاده از این سیستم ها در هاست "وارز" یا با اجازه مدیر سرور میزبان سایت شما امکان پذیر است.
12- معنی واژه اسکریپت یا قالب "متن باز" سیستم هایی می باشد که به صورت رایگان عرضه می شود و استفاده از آن ها آزاد است.
13- در صورتی که اسکریپت یا قالبی از قوانین کپی رایت پیروی کند در مطلب ذکر خواهد شد.
14- قالب ها و اسکریپت های ایرانی که در نکس 1 اسکریپت معرفی می شوند با رضایت کامل صاحب و نویسنده آن ها قرار می گیرند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیج رنک سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 950
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 6,574
  • بازدید سال : 57,496
  • بازدید کلی : 463,500
  • خرید کارت شارژ