loading...
واکرا اسکریپت
آخرین ارسال های انجمن
حامد بازدید : 246 یکشنبه 1393/12/24 نظرات (0)

برای این ساعت از واکرا اسکریپت برای شما عزیزان پوسته بسیار زیبای ابزار دونی را برای وردپرس آماده دانلود کرده ایم. از مزایای این پوسته میتوان به پشتیبانی از تصویر شاخص و کاربر پسند بودن و همچنین بهینه سازی بسیار خوب این پوسته اشاره کرد.

حامد بازدید : 238 پنجشنبه 1393/11/23 نظرات (0)

FlatRoom نسخه ۱.۲.۳ نام پوسته ای زیبا و تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک وب سایت املاک با استفاده از سیستم وردپرس راه اندازی کنید. از قابلیت های این قالب زیبا می توان به طراحی قالب به وسیله فریمورک Bootstrap ، طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند ، وجود دو رنگ زیبا ، قابلیت شخصی سازی قالب ، قابلیت نمایش املاک روی نقشه گوگل ، قابلیت افزودن ملک توسط کاربران ، قابلیت جستجوی پیشرفته بر اساس معیار های مختلف ، قابلیت نمایش برترین مشاورین املاک ، برترین موارد برای فروش ، اجاره و یا رهن ، قابلیت افزودن تصویر برای ملک ، قابلیت مشاهده جزئیات و امکانات هر ملک و همچنین امکان تماس با آگهی دهنده اشاره کرد!

حامد بازدید : 294 پنجشنبه 1393/11/23 نظرات (0)

Lord Film نام یک قالب بسیار زیبا در زمینه فیلم و سریال است که برای وردپرس آماده شده است مثله همیشه توسط بیست اسکریپت این پوسته بهینه شده و از seo بسیار خوبی بهره می برد همچنین این پوسته از امکانات بسیار فراوانی بهره می برد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

حامد بازدید : 157 پنجشنبه 1393/11/23 نظرات (0)

Bandariha نام یک قالب بسیار زیبا و حرفه ای است برای وردپرس این پوسته زیبا توسط واکرا اسکریپت بهینه شده و از seo بسیار عالی بهره می برد در ادامه با واکرا اسکریپت همراه باشید تا با این پوسته بسیار زیبا بیشتر آشنا شوید.

حامد بازدید : 213 پنجشنبه 1393/11/23 نظرات (0)

پی سی جوک نام قالب وردپرس فارسی می باشد که برای سایت پی سی جوک می باشد و توسط بیست اسکریپت باز نشر شد و اکنون جهت دریافت و استفاده عموم به اشتراک گذاشته می شود. شما با استفاده این قالب می توانید سایت وردپرس خود را زیبا سازید. قالب وردپرس پی سی جوک مخصوص سایت های اس ام اس و جوک و سرگرمی می باشد. هم اکنون جهت مشاهده پیش نمایش آنلاین و دانلود قالب وردپرس پی سی جوک با ما باشید.

حامد بازدید : 217 پنجشنبه 1393/11/16 نظرات (0)

GoodStore نام یک پوسته بسیار زیبا و تجاری است برای وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس . این پوسته قابلیت های بسیار زیادی دارد و دنیایی از امکانات را پیش رو شما قرار می دهد . از امکانات این پوسته میتوان به طراحی فلت و رتینا و قابل تغییر رنگ ها توسط کاربر اشاره کرد همچنین میتوان به دلخواه یک اسلایدر زیبا با تنظیمات فراوان به پوسته خود اضافه کنید همه این ها در کنار واکنش گرا بودن پوسته تحت پوشش قرار گرفته اند و همچنین می توانید از قابلیت drag & drop بهره ببرید.

حامد بازدید : 220 چهارشنبه 1393/11/15 نظرات (0)

WebFairy Mediat نام اسکریپتی تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری مطالب ، فایل های چند رسانه ای (ویدئو و تصویر و موزیک) ، تکه کد های برنامه نویسی ، بازی فلش راه اندازی کنید! این اسکریپت قادر است امکاناتی نظیر قابلیت ورود و عضویت ، قابلیت اشتراک انواع مطالب و فایل ها ، کاملا ریسپانسیو (نسخه موبایل و تبلت) ، سیستم چند زبانه ، وجود فایل راست چین ، قابلیت ثبت نظرات کاربران ، قابلیت ثبت مطلب توسط کاربران مهمان ، مدیریت قوی ، پروفایل کاربری ، قابلیت ورود از طریق شبکه های اجتماعی را برای کاربران شما فراهم کند.

حامد بازدید : 188 چهارشنبه 1393/11/15 نظرات (0)

برای این ساعت از واکرا اسکریپت برای شما عزیزان قالب بسیار زیبا و حرفه ای فارس کیدز قرار داده ایم که مناسب سایت های موزیک می باشد این پوسته بسیار بهینه شده است و seo بسیار خوبی دارد در ادامه با واکرا اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این پوسته زیبا آشنا شوید.

حامد بازدید : 152 شنبه 1393/11/11 نظرات (0)

Del Seda نام یک قالب بسیار زیبا و کاربرپسند است برای وردپرس این پوسته زیبا مناسب سایت های دانلود موزیک مناسب می باشد . این پوسته ساده طراحی شده و کاملا از نظر کدنویسی و طراحی بهینه شده است در ادامه با واکرا اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این پوسته زیبا آشنا شوید.

حامد بازدید : 139 جمعه 1393/11/10 نظرات (0)

Gazette Magazine نام یک پوسته تجاری و بسیار خوش ساخت با امکانات بسیار فروان است . از امکانات این پوسته زیبا میتوان به راستچین بودن کامل پوسته و بخش اسلایدر بسیار زیبای آن و قابل شخصی سازی آن اشاره کرد همچنین این پوسته زیبا قابل تنظیم رنگبندی دلخواه می باشد و همچنین در این پوسته از منوی های بسیار زیبا و کشویی بسیار زیبا استفاده شده که جلوه بسیار خاصی به این پوسته می دهد. این پوسته کاملا واکنشگرا می باشد و از یک کنترل پنل مجزا نیز پشتیبانی می کند همچنین دکمه های بسیار زیبایی برای اشتراک گذاری مطالب در این پوسته تعبیه شده است.

نکات ویژه

1- تمامی اسکریپت ها قبل از قرار گرفتن در سایت تست و بررسی می شوند.
2 -پیشنهاد می کنیم اسکریپت ها را با نرم افزار XAMPP تست کنید.
3- برخی از اسکریپت ها به دلیل استفاده از برخی توابع در محیط local به درستی کار نمی کند.
4- هاست های رایگان به دلیل اعمال محدودیت مکان مناسبی برای تست اسکریپت ها نمی باشد.
5- به نسخه و تاریخ ارسال اسکریپت ها دقت کنید. برخی سیستم ها به مرور زمان و پس از بروزرسانی مشخصات نرم افزاری مانند نسخه PHP دیگر قابل استفاده نمی باشند.
6- در هنگام استفاده از قالب ها و افزونه های وردپرس لطفا پوشه نهایی را در مسیر قالب ها و پلاگین ها آپلود کنید.
7- اگر پوسته وردپرس شبیه به پیش نمایش آن نمی باشد فایل xml نمونه درون فایل قالب را از طریق بخش مدیریت / ابزار ها / درون ریزی / وردپرس بارگذاری کنید.
8- در صورتی که قصد بروزرسانی اسکریپتی را دارید قبل از انجام عملیات نسخه پشتیبان تهیه کنید.
9- پیشنهاد می کنیم برای آپلود فایل ها از نرم افزارهای مدیریت FTP مانند CuteFTP و یا Filezilla استفاده کنید.
10- معنی واژه اسکریپت یا قالب "تجاری" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند ولی هیچ گونه کپی رایت و یا لایسنسی ندارند. استفاده از این سیستم ها در هر میزبانی امکان پذیر می باشد.
11- معنی واژه اسکریپت یا قالب "نال شده" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند و لایسنس و قفل آن ها شکسته شده است.استفاده از این سیستم ها در هاست "وارز" یا با اجازه مدیر سرور میزبان سایت شما امکان پذیر است.
12- معنی واژه اسکریپت یا قالب "متن باز" سیستم هایی می باشد که به صورت رایگان عرضه می شود و استفاده از آن ها آزاد است.
13- در صورتی که اسکریپت یا قالبی از قوانین کپی رایت پیروی کند در مطلب ذکر خواهد شد.
14- قالب ها و اسکریپت های ایرانی که در نکس 1 اسکریپت معرفی می شوند با رضایت کامل صاحب و نویسنده آن ها قرار می گیرند.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیج رنک سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 950
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 6,596
  • بازدید سال : 57,518
  • بازدید کلی : 463,522
  • خرید کارت شارژ