loading...
واکرا اسکریپت
آخرین ارسال های انجمن
حامد بازدید : 280 شنبه 1393/12/02 نظرات (0)

برخی از سایت های برای عضویت و ورود کاربران از افزونه وردپرس استفاده می کنند. ما امروز کدی به شما معرفی میکنیم که با درج در ابزارک وردپرس و یا هرجایی از قالب وردپرس خود می توانید کادر ورود و عضویت وردپرس رو به کاربران خود نمایش دهید. جهت مشاهده و آموزش وردپرس با ما باشید.

حامد بازدید : 362 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

ایزی دیجیتال دانلود یک افزونه وردپرسی است که به شما امکان این را می دهد که در سایت خود قابلیت دانلود به ازای پرداخت وجه را فعال کنید. این افزونه قیمت را به ریال نمایش می دهد و از نظر تکنیک های بازاریابی و فروش اینکار این تفکر را در مشتری ایجاد می کند که قیمت محصول یا بهتر است بگوییم فایل دانلودی شما بالاست.

 

حامد بازدید : 155 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

در این مطلب از نکس 1 اسکریپت کتاب آموزش طراحی پیشرفته صفحات وب به زبان فارسی را جهت دانلود قرار داده ایم.  به جرات می تواین گفت این کتاب یکی از بهترین و کاملترین کتاب آموزش طراحی پیشرفته صفحات وب به زبان فارسی خواهد بود که توسط خانم زهرا سلیمی زاده و در قالب ۳۰۴ صفحه تهیه شده است. امروزه با پیشرفت علم و فناوری، افزایش سطح دانش و مهارت های ارتباطی به عنوان دو جزء لاینفک از یکدیگر قلمداد می شوند، در راستای ایجاد ارتباط در عصر اطلاعات، اینترنت مناسب ترین و در عین حال کم هزینه ترین راه ایجاد ارتباط تعاملی به شمار می رود، وب به عنوان اصلی ترین رابط اینترنت به منظور تبادل اطلاعات در دنیای مجازی به کار می رود. لذا برای بهره گیری مؤثر از اینترنت و ارتباط با آن بهتر است خود را به علم طراحی صفحات وب و وب سایت مجهز نماییم. در کتاب آموزش طراحی صفحات وب پیشرفته مراحل طراحی یک وب سایت به طور خودآموز و با بیان بسیار ساده آموزش داده شده است. همچنین سرفصل های این کتاب آموزشی به صورت کامل در ادامه مطلب موجود است.

حامد بازدید : 320 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

اگر در سرویس های ارائه دهنده وبلاگ رایگان ایرانی مثل میهن بلاگ,پرشین بلاگ,بلاگفا و … استفاده می کنید و خواستین که در وبلاگتون یک فریم <iframe> باز کنید و وب سایت دیگری که اکثرا لینک دونی , فال حافظ و نطیر این ابزار ها رو به نمایش در آورین ,متوجه شدید که این وبلاگ ها به شما اجازه چنین کاری نمیدن.امروز قصد دارم ترفندی را به شما آموزش دهم که بتونید این محدودیت ها رو در هم بشکونید و یجورایی بپیچونیدشون !!

حامد بازدید : 203 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

 

CDN چیست ؟

CDN مخفف content delivery network می باشد.این فناوری برای بهبود سرعت بارگزاری سایت مورد استفاده قرار میگیرد.

نحوه کار CDN

در حالت عادی وب سایت شما بر روی یک سرور در یک نقطه ی دنیا قرار دارد.هر نفری که می خواهد به سایت شما دسترسی داشته باشد با به اون سرور متصل شود.حالا اگر ما بیاین سایت خودمون رو روی سرورهای مختلف دنیا قرار بدیم و هر کابر را به نزدیک ترین سرور هدایت کنیم سایت شما با سرعت بالاتری بارگزاری می شود.

حامد بازدید : 190 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

حتما موقع لاگین شدن در اکانت جیمیل یا موقع پرداخت یا وارد شدن به سایت بانک ها دیده اید که این سایت ها از پروتکل https استفاده می کنند.در ادامه این آموزش قصد داریم تا فرق و تفاوت بین دو پروتکل http و https رو خدمتتون عرض کنیم و آموزش بدیم چگونه پروتکل سایت خودتون رو به https تغییر بدید.

حامد بازدید : 133 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

با سلام و احترام


خدمت کاربران عزیز نکس 1 اسکریپت خواستیم 10 گام موثر برای جذب بازدید کننده رو براتون انتشار بدم از این پس مطالب جدید رو با موضوعات سئو وبهینه سازی – بازاریابی و امثال اینان را در نکس 1 اسکریپت انتشار خواهیم داد !

خب بریم سر اولین مقاله

روشهای زیادی برای جذب بازدیدکننده برای سایت ها وجود دارد . ولی مطمئن باشید تنها روش های موثر خواهد بود که منجر به رضایت مخاطب و بازگشت مجدد آنها شوند.
در ضمن میزان زمانی که مخاطب در سایت شما صرف میکند و تعداد صفحاتی که میبیند نشان از موثر بودن سایت شماست و از اهمیت بالایی برخوردار است.

در زیر به ۱۰ گام موثر و پرکاربرد برای جذب بازدید کننده اشاره میکنیم:

۱- خبرنامه
خبرنامه ایمیلی داشته باشید. هنوز هم هستند کسانی که بجای خوراک، دوست دارند مطالب تازه سایتها رو درایمیل خود داشته باشند.
۲-وبلاگ
حتی اگر یک سایت رسمی دارید، بودن یک وبلاگ در کنار سایت رسمی، مزایای زیادی دارد. محیط وبلاگ کمی صمیمی تر و برای برقراری ارتباط راحت تر می باشد .
۳- پست مهمان
پست مهمان بنویسید ، این شیوه کمتر در بین وبلاگنویسان ایرانی دیده میشود اما یکی از موثرترین راه ها است. شما میتوانید یک مطلب قابل عرضه، به مدیر یک سایت ارسال کنید و از او بخواهید که آن مطلب را منتشر کند و ابتدا یا انتهای آن نام و لینک شما را درج کند .
 

حامد بازدید : 169 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

اگه جز اون دسته از عزیزانی هستید که تمایل دارن از سیستم وبلاگ دهی که اکنون استفاده می کنن به وردپرس مهاجرت کنن و هنوز راه صحیح و سریعش رو نمی دونن هستید بهتون پیشنهاد می کنم که همراه ما تا پایان این کار باشید.

حامد بازدید : 123 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

با سلام خدمت شما دوستان عزیز امروز با شش ابزارک برای قرار دادن در سایت شما آمده ایم که می توانید به سایت خود حال و هوای جام جهانی را ببخشید.

نحوه ی استفاده از این شش کد بسیار ساده اس.برای وردپرسی های عزیز :کافیه که از طریق آدرس  :نمایش>ابزارک ها وارد بخش ابزارک ها شده و یک ابزارک متن دلخواه با html را انتخاب کنید و سپس کد زیر را به آن بیافزایید . دوستان غیر وردپرسی هم باید کدهای زیر را در هر جایی که می خواهند استفاده کنند قرار دهند.به همین راحتی.

حامد بازدید : 241 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

سلام امروز هم با یه کد کاربردی دیگه در خدمت شما هستم توسط این کد شما قادر خواهید بود تا خوراک یا همون فید یک سایت دیگه ای رو در محلی دلخواه در سایت خودتون نمایش بدید یکی از مزیت های این کار میتونه بالا رفتن ترافیک وب سایت شما باشه البته بطور پیش فرض وردپرس این امکان رو در اختیار ما میزاره !!اگر قالب سایتتون از ایزارک ها پشتیبانی میکنه کافیه به قسمت ابزارک های قالب برید و ابزارک RSS رو انتخاب و نام خوراک سایت مورد نظر رو درش وارد کنید سایر تنظیماتش هم بسیار ساده هست.

نکات ویژه

1- تمامی اسکریپت ها قبل از قرار گرفتن در سایت تست و بررسی می شوند.
2 -پیشنهاد می کنیم اسکریپت ها را با نرم افزار XAMPP تست کنید.
3- برخی از اسکریپت ها به دلیل استفاده از برخی توابع در محیط local به درستی کار نمی کند.
4- هاست های رایگان به دلیل اعمال محدودیت مکان مناسبی برای تست اسکریپت ها نمی باشد.
5- به نسخه و تاریخ ارسال اسکریپت ها دقت کنید. برخی سیستم ها به مرور زمان و پس از بروزرسانی مشخصات نرم افزاری مانند نسخه PHP دیگر قابل استفاده نمی باشند.
6- در هنگام استفاده از قالب ها و افزونه های وردپرس لطفا پوشه نهایی را در مسیر قالب ها و پلاگین ها آپلود کنید.
7- اگر پوسته وردپرس شبیه به پیش نمایش آن نمی باشد فایل xml نمونه درون فایل قالب را از طریق بخش مدیریت / ابزار ها / درون ریزی / وردپرس بارگذاری کنید.
8- در صورتی که قصد بروزرسانی اسکریپتی را دارید قبل از انجام عملیات نسخه پشتیبان تهیه کنید.
9- پیشنهاد می کنیم برای آپلود فایل ها از نرم افزارهای مدیریت FTP مانند CuteFTP و یا Filezilla استفاده کنید.
10- معنی واژه اسکریپت یا قالب "تجاری" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند ولی هیچ گونه کپی رایت و یا لایسنسی ندارند. استفاده از این سیستم ها در هر میزبانی امکان پذیر می باشد.
11- معنی واژه اسکریپت یا قالب "نال شده" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند و لایسنس و قفل آن ها شکسته شده است.استفاده از این سیستم ها در هاست "وارز" یا با اجازه مدیر سرور میزبان سایت شما امکان پذیر است.
12- معنی واژه اسکریپت یا قالب "متن باز" سیستم هایی می باشد که به صورت رایگان عرضه می شود و استفاده از آن ها آزاد است.
13- در صورتی که اسکریپت یا قالبی از قوانین کپی رایت پیروی کند در مطلب ذکر خواهد شد.
14- قالب ها و اسکریپت های ایرانی که در نکس 1 اسکریپت معرفی می شوند با رضایت کامل صاحب و نویسنده آن ها قرار می گیرند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیج رنک سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 950
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 6,730
  • بازدید سال : 57,652
  • بازدید کلی : 463,656
  • خرید کارت شارژ