loading...
واکرا اسکریپت
آخرین ارسال های انجمن
حامد بازدید : 391 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

Friendly Social Network نام اسکریپتی تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک شبکه اجتماعی پیشرفته ایجاد کنید. این اسکریپت قابلیت هایی نظیر پروفایل کاربری ، دیوار ، قابلیت ایجاد دوستی با دیگران ، قابلیت پسندیدن مطالب ، قابلیت جستجوی دیگران ، قابلیت انتخاب کاور و تصویر برای پروفایل را به هر کاربر ارائه می دهد. کاربران می توانند به راحتی در سیستم عضو شوند یا از طریق حساب های کاربری خود در دیگر شبکه های اجتماعی (گوگل، فیسبوک، توییتر،یاهو و…) وارد سیستم شوند. همچنین این سیستم دارای سیستم سئوی قوی و نیز چند زبانه می باشد. از مهم ترین گزینه های این سیستم می توان به وجود اپلیکیشن آماده اندروید اشاره نمود! امکانات کلی را نام می بریم.

حامد بازدید : 146 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (1)

شما با استفاده از این اسکریپت می توانید یک شبکه اجتماعی راه اندازی نمایید که در آن کاربران قادر به ارسال مطالب با طول ۱۴۰ کاراکتر،ایجاد و به اشتراک گذاری هشتگ با دیگر کاربران و به اشتراک گذاری فیلم و ویدئو می باشند. طراحی شده برای به اشتراک گذاشتن اخبار، حوادث به سادگی آنچه شما می خواهید،  و ممکن است به کاربران دیگر مراجعه، ایجاد Hashtag و به اشتراک گذاری با دیگر کاربران سایت. بخشی دیگر از آن می توانید عکس ها، فیلم ها را از یوتیوب و یا Vimeo آپلود کنید. در این سیستم میکروبلاگ می توانید به دنبال کاربران دیگر، ارسال پیام های مستقیم و ویژگی های دیگری که خدوتان باید تجربه کنید!

حامد بازدید : 113 سه شنبه 1393/07/22 نظرات (0)

King MEDIA نسخه 1.9.3 نام یک اسکریپت تجاری می باشد که شما را قادر می سازد براحتی اقدام به ایجاد یک وب سایت اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو کنید. این اسکریپت همچنین یک جامعه مجازی" target="_blank">جامعه مجازی کوچک می باشد که کاربران قادر هستند با یکدیگر در ارتباط باشند. از قابلیت های این اسکریپت می توان به نسخه موبایل و تبلت (ریسپانسیو) ، قابلیت ارسال تصاویر از طریق اینستاگرام ، ویدئو ها از ویئمو ، یوتیوب و… ، قابلیت امتیاز دهی به ارسال های دیگران ، قابلیت ارسال نظرات در تصاویر و ویدئو ها ، قابلیت امتیاز دهی به ارسال های دیگران ، قابلیت افزودن ارسال های دیگران به علاقه مندی ها ، قابلیت سطح بندی کاربران بر اساس میزان فعالیت اشاره کرد. در نسخه 1.9.3 این اسکریپت شاهده افزوده شدن امکانات تازه و رفع باگ های پیشین می باشیم. پیشنهاد می کنیم دموی این اسکریپت را مشاهده نمایید.

حامد بازدید : 137 سه شنبه 1393/07/22 نظرات (0)

XTEND Music نام اسکریپتی می باشد که با استفاده از آن قادر هستید یک وب سایت شخصی برای خوانندگان موسیقی ایجاد کنید. این اسکریپت کاربردی شما را قادر می سازد تا یک وب سایت با امکانات مختلفی نظیر سیستم مدیریت اخبار ، بخش دانلود موسیقی ، وقایع و اتفاقات ، کنسرت ها و اطلاعات مربوط به آن و… ایجاد کنید. از قابلیت های کلیدی این سیستم میتوان به چند زبانه بودن ، سیستم مدیریت اخبار ، موسیقی ها ، پخش آنلاین موزیک ، وجود نسخه موبایل و تبلت برای وب سایت ، سیستم سئوی قوی ، بخش نظرات متصل به فیسبوک اشاره کرد.

حامد بازدید : 152 دوشنبه 1393/07/21 نظرات (0)

بازار شبکه های اجتماعی این روز ها بسیار داغ است و شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که یک سایت همانند فیسبوک داشته باشید به همین خاطر امروز برای شما دوستان اسکریپت SocialKit را آماده کرده ایم که می توانید یک سایت همانند شبکه فیسبوک ایجاد کنید این اسکریپت فوق العاده امکانات بینهایت زیادی دارد مانند: ساخت گروه , پروفایل اختصاصی برای هر فرد, پشتیبانی از هشتگ ها, قابلیت صدا کردن افراد یا همان @Mentions, گفتگوی انلاین, دارای تایم لاین, ساخت صفحات مختلف, دارای قسمت اخبار یا نوتیفیکشن ها و لایک کردن و کامنت گذاشتن برای هر پست

حامد بازدید : 195 دوشنبه 1393/07/21 نظرات (0)
King MEDIA نام یک اسکریپت فارسی شده و تجاری می باشد که شما را قادر می سازد براحتی اقدام به ایجاد یک وب سایت اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو کنید. این اسکریپت همچنین یک جامعه مجازی" target="_blank">جامعه مجازی کوچک می باشد که کاربران قادر هستند با یکدیگر در ارتباط باشند. از قابلیت های این اسکریپت می توان به نسخه موبایل و تبلت (ریسپانسیو) ، قابلیت ارسال تصاویر از طریق اینستاگرام ، ویدئو ها از ویئمو ، یوتیوب و… ، قابلیت امتیاز دهی به ارسال های دیگران ، قابلیت ارسال نظرات در تصاویر و ویدئو ها ، قابلیت امتیاز دهی به ارسال های دیگران ، قابلیت افزودن ارسال های دیگران به علاقه مندی ها ، قابلیت سطح بندی کاربران بر اساس میزان فعالیت اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم دموی این اسکریپت را مشاهده نمایید.این نسخه توسط نکس 1 اسکریپت (پوستک) به صورت اختصاصی فارسی سازی شده است.
 
حامد بازدید : 101 دوشنبه 1393/07/21 نظرات (1)

SocialAuth نام یک اسکریپت کارآمد برای ورود کاربران از طریق اکانت های خودشان در شبکه های اجتماعی به سایت شما است و دیگر نیازی به ثبت نام نخواهند داشت و باعث محبوبیت بیشتر سایت شما خواهد شد.این اسکریپت امکانات خوبی را به کاربر می دهد. در ادامه با نکس 1 اسکریپت همراه شوید.

حامد بازدید : 1188 دوشنبه 1393/07/21 نظرات (0)

phpfox یک اسکریپت محبوب در زمینه راه اندازی جامعه مجازی" target="_blank">جامعه مجازی مانند فیسبوک می باشد. این اسکریپت دارای قابلیت های فراوانی مانند ارائه  پروفایل با امکانات نامحدود برای هر کاربر و ، قابلیت پسندیدن و اشتراک گذاری نوشته های دیگران، قابلیت ایجاد صفحه و دعوت از دوستان، ارائه یک وبلاگ به هر کاربر و همچنین قالب جدید با امکاناتی همچون منوی ثابت در بالای صفحه اشاره کرد. این سیستم نال شده می باشد

نکات ویژه

1- تمامی اسکریپت ها قبل از قرار گرفتن در سایت تست و بررسی می شوند.
2 -پیشنهاد می کنیم اسکریپت ها را با نرم افزار XAMPP تست کنید.
3- برخی از اسکریپت ها به دلیل استفاده از برخی توابع در محیط local به درستی کار نمی کند.
4- هاست های رایگان به دلیل اعمال محدودیت مکان مناسبی برای تست اسکریپت ها نمی باشد.
5- به نسخه و تاریخ ارسال اسکریپت ها دقت کنید. برخی سیستم ها به مرور زمان و پس از بروزرسانی مشخصات نرم افزاری مانند نسخه PHP دیگر قابل استفاده نمی باشند.
6- در هنگام استفاده از قالب ها و افزونه های وردپرس لطفا پوشه نهایی را در مسیر قالب ها و پلاگین ها آپلود کنید.
7- اگر پوسته وردپرس شبیه به پیش نمایش آن نمی باشد فایل xml نمونه درون فایل قالب را از طریق بخش مدیریت / ابزار ها / درون ریزی / وردپرس بارگذاری کنید.
8- در صورتی که قصد بروزرسانی اسکریپتی را دارید قبل از انجام عملیات نسخه پشتیبان تهیه کنید.
9- پیشنهاد می کنیم برای آپلود فایل ها از نرم افزارهای مدیریت FTP مانند CuteFTP و یا Filezilla استفاده کنید.
10- معنی واژه اسکریپت یا قالب "تجاری" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند ولی هیچ گونه کپی رایت و یا لایسنسی ندارند. استفاده از این سیستم ها در هر میزبانی امکان پذیر می باشد.
11- معنی واژه اسکریپت یا قالب "نال شده" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند و لایسنس و قفل آن ها شکسته شده است.استفاده از این سیستم ها در هاست "وارز" یا با اجازه مدیر سرور میزبان سایت شما امکان پذیر است.
12- معنی واژه اسکریپت یا قالب "متن باز" سیستم هایی می باشد که به صورت رایگان عرضه می شود و استفاده از آن ها آزاد است.
13- در صورتی که اسکریپت یا قالبی از قوانین کپی رایت پیروی کند در مطلب ذکر خواهد شد.
14- قالب ها و اسکریپت های ایرانی که در نکس 1 اسکریپت معرفی می شوند با رضایت کامل صاحب و نویسنده آن ها قرار می گیرند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیج رنک سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 950
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 6,706
  • بازدید سال : 57,628
  • بازدید کلی : 463,632
  • خرید کارت شارژ