loading...
واکرا اسکریپت
آخرین ارسال های انجمن
حامد بازدید : 162 چهارشنبه 1393/11/01 نظرات (0)

در این مطلب از واکرا اسکریپت اسکریپت انجمن ساز فارسی Mybb 1.8.03 که محبوبیت زیادی در دنیای مجازی و در بین وبمسترها دارد می نویسیم . محبوبیت mybb چندان هم بی دلیل نیست ، زیرا با امکانات بی نظیری از جمله مدیریت کامل و کاربردی و همچنین آسان ، محیط کاربرپسند ، عضوگیری پیشرفته و … بصورت متن باز ( OpenSource ) و رایگان ارائه شده تا کاربران در چند دقیقه انجمن خود را راه اندازی کنند. این انجمن ساز توسط کاربران ایرانی هم فارسی سازی و منتشر شده که ما در این بسته از Mybb فارسی ساز my-bb را قرار داده ایم.

حامد بازدید : 581 چهارشنبه 1393/11/01 نظرات (0)

PunBB نام یک اسکریپت متن باز و رایگان برای ایجاد سیستم های تالار گفتگو می باشد. این اسکریپت رایگان شما را قادر می سازد تا براحتی یک تالار گفتگو با امکانات متعدد ایجاد کنید.  PunBB بر اساس زبان برنامه نویسی PHP نوشته و یک سیستم بورد گفتگوی اینترنتی است . PunBB تحت مجوز GNU میباشد .هدف اصلی این پروژه این بوده که جایگزین سریعتر ، کوچکتر و با گرافیک کمتر نسبت به phpBB ، IPB یا vBulletin باشد.

حامد بازدید : 317 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

تنها ساعاتی پس از عرضه نسخه نهایی و انقلابی phpBB 3.1.0 مفتخریم اعلام کنیم که پکیج فارسی این نسخه را به جامعه فارسی زبان تقدیم می نماییم.

پی‌اچ‌پی‌بی‌بی (به انگلیسی: phpBB) نرم‌افزاری برای ساخت انجمن اینترنتی است که با زبان PHP نوشته شده است.نام پی‌اچ‌پی‌بی‌بی سرنام واژه‌های PHP Bulletin Board است. همچنین پی‌اچ‌پی‌بی‌بی یک نرم‌افزار آزاد تحت پروانه گنو است.phpBB مانند اکثر انجمن ساز ها از چندین نوع بلوک تشکیل شده است(لینک، گروه، انجمن، تاپیک) و هر بلوک زیر مجموعه بلوک دیگر می باشد، کوچکترین زیر مجموعه یعنی پست، حاوی مطالب ارسالی توسط کاربران می باشد، اساس عملکرد phpBB به سطوح دسترسی وابسته می باشد و با رتبه بندی های گوناگون کل تالار مدیریت می شود. اولین بار در ژوئن سال ۲۰۰۰ این نرم افزار تحت وب توسط جیمز آتکینسون طراحی شد که در سالگرد ازدواجش این برنامه را به همسر خود هدیه داد. مرجع پشتیبانی phpBB در ایران با مدیریت قوی مشغول کار روی طراحی جدیدترین قالب ها ، ارائه جدیدترین آموزش ها و کار روی فارسی سازی جدیدترین نسخه هاست.

 

حامد بازدید : 123 دوشنبه 1393/07/21 نظرات (0)

دانلود انجمن ساز ویبولتین vBulletin v4.2.3 سالم و بدون دستکاری : دانلود اسکریپت انجمن ساز قدرتمند ویبولتین 4.2.3 بدون کوچکترین دستکاری در سورس و ظاهر و بدون مشکل برای اولین بار از نکس 1 اسکریپت قابل استفاده می باشد.

حامد بازدید : 91 دوشنبه 1393/07/21 نظرات (0)

ipb یک اسکریپت فوق الاده برای ساخت یک انجمن فول امکانات با ظاهر بسیار زیبا و آجکس که می تواند به راحتی انجمن شما را از دیگر انجمن ها متمایز کند.

نکات ویژه

1- تمامی اسکریپت ها قبل از قرار گرفتن در سایت تست و بررسی می شوند.
2 -پیشنهاد می کنیم اسکریپت ها را با نرم افزار XAMPP تست کنید.
3- برخی از اسکریپت ها به دلیل استفاده از برخی توابع در محیط local به درستی کار نمی کند.
4- هاست های رایگان به دلیل اعمال محدودیت مکان مناسبی برای تست اسکریپت ها نمی باشد.
5- به نسخه و تاریخ ارسال اسکریپت ها دقت کنید. برخی سیستم ها به مرور زمان و پس از بروزرسانی مشخصات نرم افزاری مانند نسخه PHP دیگر قابل استفاده نمی باشند.
6- در هنگام استفاده از قالب ها و افزونه های وردپرس لطفا پوشه نهایی را در مسیر قالب ها و پلاگین ها آپلود کنید.
7- اگر پوسته وردپرس شبیه به پیش نمایش آن نمی باشد فایل xml نمونه درون فایل قالب را از طریق بخش مدیریت / ابزار ها / درون ریزی / وردپرس بارگذاری کنید.
8- در صورتی که قصد بروزرسانی اسکریپتی را دارید قبل از انجام عملیات نسخه پشتیبان تهیه کنید.
9- پیشنهاد می کنیم برای آپلود فایل ها از نرم افزارهای مدیریت FTP مانند CuteFTP و یا Filezilla استفاده کنید.
10- معنی واژه اسکریپت یا قالب "تجاری" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند ولی هیچ گونه کپی رایت و یا لایسنسی ندارند. استفاده از این سیستم ها در هر میزبانی امکان پذیر می باشد.
11- معنی واژه اسکریپت یا قالب "نال شده" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند و لایسنس و قفل آن ها شکسته شده است.استفاده از این سیستم ها در هاست "وارز" یا با اجازه مدیر سرور میزبان سایت شما امکان پذیر است.
12- معنی واژه اسکریپت یا قالب "متن باز" سیستم هایی می باشد که به صورت رایگان عرضه می شود و استفاده از آن ها آزاد است.
13- در صورتی که اسکریپت یا قالبی از قوانین کپی رایت پیروی کند در مطلب ذکر خواهد شد.
14- قالب ها و اسکریپت های ایرانی که در نکس 1 اسکریپت معرفی می شوند با رضایت کامل صاحب و نویسنده آن ها قرار می گیرند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیج رنک سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 950
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 6,693
  • بازدید سال : 57,615
  • بازدید کلی : 463,619
  • خرید کارت شارژ