loading...
واکرا اسکریپت
آخرین ارسال های انجمن
حامد بازدید : 537 جمعه 1393/12/22 نظرات (0)

افزونه نینجا پاپ آپ رو که با اون آشنایی دارید. یکی از افزونه های پرمیوم سایت codecanyon می باشد که با قیمت ۲۰ دلار در این سایت به فروش می رسد.شاید شما نیز در بسیاری از سایت ها ، پاپ آپ هایی بسیار زننده و آزاردهنده را دیده باشید . پاپ آپ هایی که روزی چندین بار و حدود چندین صفحه باز میشوند ، به روشی جدید و کاملا زیبا ، هم پاپ را نشان میدهد و کاربر را آزرده خاطر نمیکند.

حامد بازدید : 230 پنجشنبه 1393/12/21 نظرات (0)

Product Options نام افزونه ای تجاری برای ووکامرس می باشد که به وسیله آن قادر هستید براحتی و بدون نیاز به کد نویسی ، برای محصولات خود گزینه های اضافی ایجاد کنید. این افزونه قادر است براحتی گزینه های اضافی برای هر محصول شما به دلخواه ایجاد کند. از قابلیت های این افزونه می توان به امکان ایجاد فیلد ورودی  ، جعبه انتخاب ، گزینه های تصویری ، گزینه های محاسبه گر ، آپلود فایل ، ورودی تاریخ ، و… ایجاد کند! اگر از فروشگاه ساز ووکامرس استفاده می کنید حتما این افزونه برایتان کاربردی خواهد بود.

حامد بازدید : 320 شنبه 1393/12/02 نظرات (0)

افزونه ای بسیار عالی که از این پس کاربرانی که از ووکامرس استفاده می کنند می تونند محصولات خودشون رو به صورت ۳۶۰ درجه به نمایش بزارن.البته این تنها برای ووکامرس نیست،می تونید با استفاده از شورت کدهای این افزونه هر جایی که دوست داشتین محصولتون رو به نمایش بگذارین یا با استفاده از ابزراکی که داره در قسمت سایدبار سایتتون نمایشش بدین.افزونه ای که احساس ۳ بعدی بودن محصول رو به کاربران القا میکنه.شاید خیلی ها جای خالی این افزونه رو در بین افزونه های وردپرسی احساس کردن. در ادامه دمو آنلاین این افزونه رو هم می تونید مشاهده نمایید.

حامد بازدید : 162 پنجشنبه 1393/11/16 نظرات (0)

امروزم اومدیم تا با یه افزونه ی دیگه ای در خدمت شما باشیم. همه ما برای نوشتن محتوای سایتمون میاییم سراغ ویرایشگر وردپرس و با انتخاب عنوان خوب شروع میکنیم به نوشتن محتوای خودمون. داشتم مطلبی رو در مورد نوشته ها جستجو میکردم که به یک مطلب جالب در این زمینه رسیدم! اینکه چطوری میتونیم عناوین بعضی مطالب رو در یه بخش هایی پنهان کنیم؟ اگه موافقید امروز در مورد این موضوع صحبت کنیم.

حامد بازدید : 231 یکشنبه 1393/11/12 نظرات (0)

ARPrice نام یک افزونه کاملا تجاری می باشد برای ساخت جدول های قیمت گذاری با ترکیب بیش از 170 نوع و قابل سفارشی یا شخصی سازی به صورت دلخواه همچنین این افزونه کاملا واکنش گرا می باشد و جداول این افزونه در تمامی مرورگر به خوبی ایفا نقش می کنند و این مجموعه از جدول ها متناسب موضوع های مختلف اماده سازی شده اند که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.

حامد بازدید : 215 شنبه 1393/11/11 نظرات (0)

با استفاده از این افزونه که ابزارهای بسیار پیشرفته ای رو در اختیارتون میزاره میتونید وب سایتتون رو بهینه سازی کرده و سرعت و عملکرد اونو بهبود ببخشین . با استفاده از این افزونه حرفه ای دیگر نیاز به افزونه های متعدد در زمینه بهینه سازی نخواهید داشت. در ادامه برخی از امکانات این افزونه را نام خواهیم برد.

حامد بازدید : 162 شنبه 1393/11/11 نظرات (0)

افزونه Pricing Boxes for Visual Composer : افزونه جعبه های قیمت گذاری برای ویژوال کامپوسر با استایل های ویژه و جذاب خود، شما رو در قیمت گذاری محصولات و خدمات سایتتون کمک میکنه.با این افزونه نیازی به کدنویسی های پیچیده نیست آن هم برای تازه کاران وردپرس.به راحتی میتونید جداول قیمت خود را با استایل دلخواه خودتون طراحی کنید.

حامد بازدید : 399 شنبه 1393/11/11 نظرات (0)

با استفاده از این افزونه انواع نمودارها و چارت های واکنشگرا رو در وردپرس خود خواهید داشت.این افزونه کاربردی رو به دوستانی که می خوان آمار و ارقام خودشون رو نشون بدن توصیه می کنم این آمار و ارقام میتونه مربوط به آمار بازدیدها باشه،میتونه مربوط به آمار به کار برده شما در مقاله هاتون باشه و یا بخواین درصد پیشرفت پروژه هاتون رو با استفاده از این افزونه نمایش بدین.

حامد بازدید : 157 جمعه 1393/11/10 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی واکرا اسکریپت . همیشه سئو و بهینه سازی سایت یکی از دغدغه های اصلی مدیران وبسایت ها بوده است و باتوجه به افزونه های زیادی که برای وردپرس در زمینه سئو می باشد انتخاب بهترین افزونه کار دشواری است ولی با افزونه Premium seo Pack دیگر خیالتان از بابت بهینه بودن وبسایتتان راحت است. افزونه ای قدرتمند و فوق العاده کاربردی.

حامد بازدید : 196 جمعه 1393/11/10 نظرات (0)

Visual Composer v4.4.1 با استفاده از این افزونه می توانید بدون نوشتن یک خط کد نویسی وب سایت وردپرسی خودتون رو از صفر طراحی کنید.المان های این افزونه به صورت درگ اند دراپ طراحی شده و به راحتی شما می تونید از این افزونه استفاده کنید.تمامی ویژگی ها و تغییرات ایجاد شده در نسخه ۴٫۴ و ۴٫۴٫۱ را یکجا داشته باشید.ویژگی های بسیار زیادی در نسخه ۴٫۴ به این افزونه افزوده شده است.

نکات ویژه

1- تمامی اسکریپت ها قبل از قرار گرفتن در سایت تست و بررسی می شوند.
2 -پیشنهاد می کنیم اسکریپت ها را با نرم افزار XAMPP تست کنید.
3- برخی از اسکریپت ها به دلیل استفاده از برخی توابع در محیط local به درستی کار نمی کند.
4- هاست های رایگان به دلیل اعمال محدودیت مکان مناسبی برای تست اسکریپت ها نمی باشد.
5- به نسخه و تاریخ ارسال اسکریپت ها دقت کنید. برخی سیستم ها به مرور زمان و پس از بروزرسانی مشخصات نرم افزاری مانند نسخه PHP دیگر قابل استفاده نمی باشند.
6- در هنگام استفاده از قالب ها و افزونه های وردپرس لطفا پوشه نهایی را در مسیر قالب ها و پلاگین ها آپلود کنید.
7- اگر پوسته وردپرس شبیه به پیش نمایش آن نمی باشد فایل xml نمونه درون فایل قالب را از طریق بخش مدیریت / ابزار ها / درون ریزی / وردپرس بارگذاری کنید.
8- در صورتی که قصد بروزرسانی اسکریپتی را دارید قبل از انجام عملیات نسخه پشتیبان تهیه کنید.
9- پیشنهاد می کنیم برای آپلود فایل ها از نرم افزارهای مدیریت FTP مانند CuteFTP و یا Filezilla استفاده کنید.
10- معنی واژه اسکریپت یا قالب "تجاری" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند ولی هیچ گونه کپی رایت و یا لایسنسی ندارند. استفاده از این سیستم ها در هر میزبانی امکان پذیر می باشد.
11- معنی واژه اسکریپت یا قالب "نال شده" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند و لایسنس و قفل آن ها شکسته شده است.استفاده از این سیستم ها در هاست "وارز" یا با اجازه مدیر سرور میزبان سایت شما امکان پذیر است.
12- معنی واژه اسکریپت یا قالب "متن باز" سیستم هایی می باشد که به صورت رایگان عرضه می شود و استفاده از آن ها آزاد است.
13- در صورتی که اسکریپت یا قالبی از قوانین کپی رایت پیروی کند در مطلب ذکر خواهد شد.
14- قالب ها و اسکریپت های ایرانی که در نکس 1 اسکریپت معرفی می شوند با رضایت کامل صاحب و نویسنده آن ها قرار می گیرند.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیج رنک سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 950
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 6,648
  • بازدید سال : 57,570
  • بازدید کلی : 463,574
  • خرید کارت شارژ