loading...
واکرا اسکریپت
آخرین ارسال های انجمن
حامد بازدید : 799 جمعه 1393/12/22 نظرات (0)

Sitemap Generator Pro نسخه ۶.۰ به شما این امکان را میدهد تا بتوانید یک سایت خدماتی برای ساخت نقشه سایت راه اندازی کنید. کاربران میتوانند با مراجعه به سایت شما به صورت خودکار با تنظیمات دلخواه سایت مپ خود را ایجاد کنند و آن را جهت معرفی به موتورهای جستجو در سایت خود قرار دهند. پیش نمایش این اسکریپت را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید. این اسکریپت توسط تیم DGT نال شده است.

حامد بازدید : 255 جمعه 1393/08/16 نظرات (1)

در این مطلب قصد داریم یک اسکریپت متن باز و رایگان جهت راه اندازی وب سایت املاک به شما معرفی کنیم. اسکریپت فارسی املاک روز توسط یکی از کاربران نکس 1 اسکریپت به صورت اختصاصی برای ما ارسال شده است. با استفاده از این اسکریپت قادر هستید یک وب سایت معرفی و ثبت ملک با امکانات متعددی راه اندازی کنید. این اسکریپت که با استفاده از فریمورک محبوب Codeigniter طراحی شده است دارای قابلیت هایی نظیر ثبت ملک توسط کاربر ، تایید املاک توسط مدیر وب سایت ، قابلیت ثبت املاک های رایگان و غیر رایگان ، جستجوی پیشرفته املاک می باشد. امکانات کلی این اسکریپت را نام می بریم.

حامد بازدید : 301 سه شنبه 1393/08/13 نظرات (0)

سی صد پلیر نام یک پلیر بسیار محبوب و حرفه ای است برای قرار دادن موسیقی در وبلاگ و سایت با ظاهری جذاب و خیره کننده . در نسخه پیش رو تغییراتی که اعمال شده اعم از تغییر رنگ به رنگ زرد و افزایش حساسیت رقص نور و قسمت شروع یا همان Starting به فارسی تغییر کرده است.

حامد بازدید : 113 جمعه 1393/08/09 نظرات (0)

Co.cc نام یک سایت معروف و محبوب است برای کوتاه کردن لینک ها یا برای ساخت دامین به صورت اختصاصی و ست کردن دامین با هاست همچنین این اسکریپت دارا کنترل پنل بوده به صورتی که می توانید مثل دامین های خریداری شده بر آن ها مدیریت کنید . دمو این اسکریپت متاسفانه موجود نمی باشد و سایت مربوطه از کار افتاده است ولی اسکریپت کاملا سالم و تست شده می باشد.

حامد بازدید : 764 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (1)

Realcon نام اسکریپتی تجاری فارسی می باشد که با استفاده از آن قادر هستید یک وب سایت ثبت و جستجوی آگهی راه اندازی کنید.این اسکریپت فوق العاده با ویژگی های فراوانی که در اختیار شما قرار می دهد می تواند یکی از گزینه های شما در راه اندازی سیستم املاک باشد. از قابلیت های کلیدی این سیستم می توان به ساپورت زبان فارسی و سیستم عضو گیری (رایگان یا پولی) و ورود کاربران ، سیستم جستجوی پیشرفته املاک ، قابلیت ایجاد محدودیت در ثبت املاک توسط کاربر بر اساس محدودیت تعریف شده ، قابلیت نمایش املاک ثبت شده در نقشه گوگل اشاره نمود. همچنین این سیستم دارای ساختار واکنش گرا می باشد که شما را قادر می سازد تا نسخه ی موبایل وب سایت خود را راه اندازی کنید.در ادامه امکانات کلی این سیستم فوق العاده را نام می بریم.

حامد بازدید : 143 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

Sinister یک اسکریپت css می باشد که با استفاده از آن قادر هستید براحتی در تصاویر وب سایت خود افکت های مختلفی ایجاد کنید! این اسکریپت تنها با استفاده از کد های css3 میتواند بیش از ۱۰۰ افکت مختلف بر روی تصاویر اعمال کند. از قابلیت های این کد (اسکریپت) css می توان به عدم استفاده از جاوا و جی کوئری ، استفاده از فونت آیکون ها، وجود انواع افکت ها در دسته بندی ( افکت بر روی دکمه های تصاویر ، افکت بر روی متن تصاویر و… اشاره نمود.

حامد بازدید : 195 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

FileRun نام اسکریپت کاربردی نال شده ای می باشد که توسط ان می توانید یک سایت اشتراک فایل با یک فایل منیجر عالی برای کاربران ایجاد کنید.با نکس 1 اسکریپت همراه باشید.

حامد بازدید : 101 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

امروز برای شما عزیزان اسکریپت کم یاب ADSHORTX با کارایی همانند سایت مشهور Adfly قرار داده ام.با استفاده از این اسکریپت می توانید یک سایت کسب درآمد از کوتاه کردن لینک به صورت حرفه ای و زیبا ایجاد کنید.در ادامه با نکس 1 اسکریپت همراه باشید.

حامد بازدید : 143 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

اسکریپت بسیار زیبای اشتراک ویدئو MediaFans یک سیستم جالب برای این کار است.با MediaFans، شما می توانید جامعه خود را با دوستان ایجاد و به اشتراک عکس ها، فیلم ها و فایل ها آسان و ساده  بگذارید.

حامد بازدید : 104 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

WebScanUP برای بررسی سایت ها است  که اجازه می دهد شما را به جمع آوری آمار seo مختلف مانند رتبه صفحه گوگل، رتبه الکسا، اطلاعات WHOIS و آمار اجتماعی مانند فیس بوک، گوگل به علاوه حساب و بسیاری از آمار و اطلاعات!

نکات ویژه

1- تمامی اسکریپت ها قبل از قرار گرفتن در سایت تست و بررسی می شوند.
2 -پیشنهاد می کنیم اسکریپت ها را با نرم افزار XAMPP تست کنید.
3- برخی از اسکریپت ها به دلیل استفاده از برخی توابع در محیط local به درستی کار نمی کند.
4- هاست های رایگان به دلیل اعمال محدودیت مکان مناسبی برای تست اسکریپت ها نمی باشد.
5- به نسخه و تاریخ ارسال اسکریپت ها دقت کنید. برخی سیستم ها به مرور زمان و پس از بروزرسانی مشخصات نرم افزاری مانند نسخه PHP دیگر قابل استفاده نمی باشند.
6- در هنگام استفاده از قالب ها و افزونه های وردپرس لطفا پوشه نهایی را در مسیر قالب ها و پلاگین ها آپلود کنید.
7- اگر پوسته وردپرس شبیه به پیش نمایش آن نمی باشد فایل xml نمونه درون فایل قالب را از طریق بخش مدیریت / ابزار ها / درون ریزی / وردپرس بارگذاری کنید.
8- در صورتی که قصد بروزرسانی اسکریپتی را دارید قبل از انجام عملیات نسخه پشتیبان تهیه کنید.
9- پیشنهاد می کنیم برای آپلود فایل ها از نرم افزارهای مدیریت FTP مانند CuteFTP و یا Filezilla استفاده کنید.
10- معنی واژه اسکریپت یا قالب "تجاری" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند ولی هیچ گونه کپی رایت و یا لایسنسی ندارند. استفاده از این سیستم ها در هر میزبانی امکان پذیر می باشد.
11- معنی واژه اسکریپت یا قالب "نال شده" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند و لایسنس و قفل آن ها شکسته شده است.استفاده از این سیستم ها در هاست "وارز" یا با اجازه مدیر سرور میزبان سایت شما امکان پذیر است.
12- معنی واژه اسکریپت یا قالب "متن باز" سیستم هایی می باشد که به صورت رایگان عرضه می شود و استفاده از آن ها آزاد است.
13- در صورتی که اسکریپت یا قالبی از قوانین کپی رایت پیروی کند در مطلب ذکر خواهد شد.
14- قالب ها و اسکریپت های ایرانی که در نکس 1 اسکریپت معرفی می شوند با رضایت کامل صاحب و نویسنده آن ها قرار می گیرند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیج رنک سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 950
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 6,610
  • بازدید سال : 57,532
  • بازدید کلی : 463,536
  • خرید کارت شارژ