loading...
واکرا اسکریپت
آخرین ارسال های انجمن
حامد بازدید : 225 یکشنبه 1393/12/24 نظرات (0)

Construction یک قالب سایت شرکتی زیبا می باشد که به صورت html عرضه شده است. این قالب زیبا مناسب برای موضوعات شرکتی ، کارخانه جات و… می باشد. از امکانات قالب می توان به نسخه موبایل و تبلت(ریسپانسیو) ، اسلایدر ، صفحات نخست ، درباره ما ، اخبار ، نمونه کارها ، و تماس با ما اشاره نمود. همچنین قابل ذکر است در این قالب افکت های زیبای css / Jquery استفاده شده است.

حامد بازدید : 194 پنجشنبه 1393/11/16 نظرات (0)

برای این ساعت از واکرا اسکریپت قالب بسیار زیبای طراح اول برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم که مناسب سایت های طراحی وب سایت و نمونه کار میباشد این قالب زیبا به صورت css و html آماده شده است و کاملا بهینه سازی و کم حجم می باشد در ادامه با واکرا اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این قالب زیبا آشنا شوید.

حامد بازدید : 131 جمعه 1393/11/10 نظرات (0)

Ciaohost نام یک قالب بسیار زیبا و خوش ساخت است برای سایت های میزبانی وب که توسط پژمان تهرانی مدیر بیست طرح فارسی و راستچین شده است را آماده دانلود کرده ایم این پوسته پر از امکانات متنوع و مدیریتی است که پاسخگوی تمامی نیاز های شما می باشد همچنین این قالب کاملا واکنش گرا بوده و در تمامی مرورگر ها به خوبی نقش آفرینی می کند در ادامه با واکرا اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این پوسته زیبا آشنا شوید.

حامد بازدید : 128 چهارشنبه 1393/11/08 نظرات (0)

zwin نام قالب بسیار زیبایی می باشد که امروز برای شما کاربران عزیز فارسی و راست چین سازی شده و برای دانلود قرار داده شده است . از این قالب می توان در سایت شخصی استفاده کرد و به کمک بخش های آن نمونه کار ها مهارت ی خود را معرفی کرد . در بخش پروفایل می توان تاریخ تولد و اطلاعات تماس بهمراه عکس خود را قرار داد . همچنین در بخش رزومه می توان میزان مهارت های خود را در کارهای مختلف قرار داده و مکان های که در آن به کار مشغول بوده اید را نوشت . در بخش پایانی این قالب فرم تماس با ما و نقشه گوگل موجود است که به کمک آن می توان محل کار خود را بر روی نقشه گوگل مشخص کرد و با مشتریان خود در تماس بود . قابل ذکر است که این قالب کاملا واکنش گرا می باشد و به همین دلیل در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده خواهد شد.

حامد بازدید : 151 جمعه 1393/11/03 نظرات (1)

برای این ساعت برای شما عزیزان پوسته بسیار زیبا و تک صفحه ای قرار دادیم برای میزبانی هاستینگ که به صورت css3 و html میباشد و کاملا واکنش گرا است , این پوسته متعلق به وب سایت کلودها بوده و توسط یست سرور آماده سازی شده است . در ادامه با ما باشید.

حامد بازدید : 134 پنجشنبه 1393/11/02 نظرات (0)

برای این ساعت از واکرا اسکریپت قالب بسیار شیک و ساده ای در نظر گرفتیم که مناسب سایت های فروش اکانت می باشد این پوسته توسط طراح فارسی طراحی و کد نویسی شده است و برای واکرا اسکریپت ی های عزیز ارسال شده تا دوست داران این سبک از قالب ها از این پوسته زیبا لذت ببرند.

حامد بازدید : 240 شنبه 1393/08/24 نظرات (0)

برای این ساعت از سایت واکرا برای شما دوستان عزیز و گرامی قالبی به نام بیشه برای صفحات 404 آماده دانلود کرده ایم که به راحتی در سایت و وبلاگ خود می توانید از آن استفاده کنید در ادامه از کد زیر می توانید در وبلاگ های خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

حامد بازدید : 267 پنجشنبه 1393/08/15 نظرات (0)
دانلود قالب فارسی و شخصی لبخند نسخه htmlReviewed by جواد on Nov 6Rating: 4.5دانلود قالب فارسی و شخصی لبخند نسخه htmlلبخند نام قالب بسیار زیبا برای سایت شخصی است که توسط تیم بیست اسکریپت فارسی و راست چین شده است . شما می توانید از این قالب بسیار زیبا برای سایت شخصی خود جهت قرار دادن رزومه و نمونه کارها خودتان استفاده کنید.

لبخند نام قالب بسیار زیبا برای سایت شخصی است که توسط تیم نکس 1 اسکریپت فارسی و راست چین شده است .  شما می توانید از این قالب بسیار زیبا برای سایت شخصی خود جهت قرار دادن رزومه  و نمونه کارها خودتان استفاده کنید.این قالب کاملا واکنش گرا می باشد و به خوبی در دستگاه های همراه نمایش داده خواهد شد . در این قالب از زبان های html , css, jquery,javascript استفاده شده است و این ترکیب باعث شده است که قالبی بسیار زیبا برای سایت شخصی شما ساخته شود . در صفحه نمونه کارها شما می توانید بر اساس موضوع های که قرار داده اید نمونه کارهای خود را نمایش دهید . در قسمت تماس با ما فرم تماسی قرار داده شده است که توسط آن مشتریان شما می توانند با شما در ارتباط باشند . همچنین نقشه گوگل در این صفحه قرار دارد که می توانید آدرس شرکت و محل کار خود را برای مشتریانتان بر روی نقشه قرار دهید . هم اکنون می توانید این قالب را از سایت نکس 1 اسکریپت دانلود کنید .

حامد بازدید : 287 سه شنبه 1393/08/13 نظرات (0)

برای این ساعت از سایت نکس 1 اسکریپت قالب بسیار زیبای صفحه شخصی بهرام رادن را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم که به صورت فلش بوده و جذابیت بسیار فراوانی دارد در ادامه با نکس 1 اسکریپت همراه باشید و از این قالب زیبا لذت ببرید.

حامد بازدید : 143 چهارشنبه 1393/08/07 نظرات (0)

برای این ساعت از سایت بیست اسکریپت برای شما عزیزان و کاربران نکس 1 اسکریپت قالب بسیار زیبا و شرکتی نوبهار هاست را آماده دانلود کرده ایم که به صورت html می باشد و مناسب سایت های میزبانی وب و سامانه های طراحی است برای دیدن دمو و دانلود قالب در ادامه باما همراه باشید.

نکات ویژه

1- تمامی اسکریپت ها قبل از قرار گرفتن در سایت تست و بررسی می شوند.
2 -پیشنهاد می کنیم اسکریپت ها را با نرم افزار XAMPP تست کنید.
3- برخی از اسکریپت ها به دلیل استفاده از برخی توابع در محیط local به درستی کار نمی کند.
4- هاست های رایگان به دلیل اعمال محدودیت مکان مناسبی برای تست اسکریپت ها نمی باشد.
5- به نسخه و تاریخ ارسال اسکریپت ها دقت کنید. برخی سیستم ها به مرور زمان و پس از بروزرسانی مشخصات نرم افزاری مانند نسخه PHP دیگر قابل استفاده نمی باشند.
6- در هنگام استفاده از قالب ها و افزونه های وردپرس لطفا پوشه نهایی را در مسیر قالب ها و پلاگین ها آپلود کنید.
7- اگر پوسته وردپرس شبیه به پیش نمایش آن نمی باشد فایل xml نمونه درون فایل قالب را از طریق بخش مدیریت / ابزار ها / درون ریزی / وردپرس بارگذاری کنید.
8- در صورتی که قصد بروزرسانی اسکریپتی را دارید قبل از انجام عملیات نسخه پشتیبان تهیه کنید.
9- پیشنهاد می کنیم برای آپلود فایل ها از نرم افزارهای مدیریت FTP مانند CuteFTP و یا Filezilla استفاده کنید.
10- معنی واژه اسکریپت یا قالب "تجاری" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند ولی هیچ گونه کپی رایت و یا لایسنسی ندارند. استفاده از این سیستم ها در هر میزبانی امکان پذیر می باشد.
11- معنی واژه اسکریپت یا قالب "نال شده" سیستم هایی می باشد که به صورت پولی فروخته می شوند و لایسنس و قفل آن ها شکسته شده است.استفاده از این سیستم ها در هاست "وارز" یا با اجازه مدیر سرور میزبان سایت شما امکان پذیر است.
12- معنی واژه اسکریپت یا قالب "متن باز" سیستم هایی می باشد که به صورت رایگان عرضه می شود و استفاده از آن ها آزاد است.
13- در صورتی که اسکریپت یا قالبی از قوانین کپی رایت پیروی کند در مطلب ذکر خواهد شد.
14- قالب ها و اسکریپت های ایرانی که در نکس 1 اسکریپت معرفی می شوند با رضایت کامل صاحب و نویسنده آن ها قرار می گیرند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیج رنک سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 950
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 6,670
  • بازدید سال : 57,592
  • بازدید کلی : 463,596
  • خرید کارت شارژ